voorbereiding en sponsoring - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mike peetoom - WaarBenJij.nu voorbereiding en sponsoring - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mike peetoom - WaarBenJij.nu

voorbereiding en sponsoring

Door: mikepeetoom

Blijf op de hoogte en volg mike

21 Oktober 2010 | Nederland, Amsterdam

nog druk bezig met alles voorbereiden.
kwam toch meer bekijken dan ik eigenlijk verwacht had :P
heb er wel erg veel zin in.
en heb het ticket al betaalt :D
en ik heb al een paar vaccinaties gehad heb er nog wel een paar te gaan 3 volgens mij.
we zijn nu bezig met een appartement zoeken om te overnachten.
voor die 10 weken nik me klasgenoot die kon een appartement regelen voor 55 euro in de week, voor 2 personen dus ongeveer 27,50 de man peer week.
en mocht het financieel egt niet gaan kunnen we altijd nog naar een compound maar we moeten maar even kijken hoe dat loopt :P

verder wil ik nog even alle sponsors of mensen die nog overwegen om te sponseren heel erg bedanken voor alle goede sponseringen tot nu toe 1.700 euro opgehaald en mischien komt er hier en daar nog wat bij.
we gaan nog op de markt staan om spullen te verkopen en me vader gaat nog wat schilderijen maken om te verkopen hoop dat ik daar nog wat geld mee ophaal verder wil ik nog even contact opnemen met het contact om even een intervieuw te regelen.
daar hou ik jullie nog van op de hoogte.

verder kunnen jullie natuurlijk de hele reis volgen op deze site en ik zal foto's in foto album plaatsen van de reis en afentoe als het internet het toelaat een verslag plaatsen op de site dus hou hem goed in de gaten !!! :P

verder nogmaals bedankt voor de mensen die hebben gesponserd en de mensen die nog gaan sponseren.
een sponsering is natuurlijk nog altijd welkom en ik beloof u dat het in goede handen komt.
wil u nog sponseren kan dat op rekening nmmr:1491.61.271
Dank u wel!

en ik hou jullie op hoogte!!:D

groetjes Mike!!

  • 11 November 2010 - 12:38

    Bea:

    toppiej

  • 17 November 2010 - 14:42

    Nick:

    Hoe was je reis? Ben je heel aangekomen broertje?

  • 17 November 2010 - 18:23

    Bea:

    wat hoorde we nu er was niemand om jullie op te halen bij het vliegveld ? is dat allemaal goed afgelopen en zit je nu eindelijk in je appartement?
    gelukkig is Nic zijn vader erbij.
    groetjes uit Egmond

  • 18 November 2010 - 11:38

    Sannah:

    Heeee mikieee, je bent er nu net denk :)?

    Nou ik zal af en toe wel ff kijken hier hoor, of je al spannende avonturen hebt beleefd ;)
    Trouwens grappig stukje in de krant :P

    Nou, heel veel plezier daar! en overwinterse ;)
    x

  • 19 November 2010 - 17:17

    Rowan:

    Mikie Peet,
    hoe is het daarzo in Gambia?
    gaat alles goed :)
    hoe was je reggeaton feest?
    wanneer moet je beginnen met bouwen enzo
    ik hoorde dat je al veel mensen hebt ontmoet, leuk :D
    succes broertje
    ik spreek je
    dikke kus van je zus x

  • 19 November 2010 - 17:55

    Irene :

    Heeej Mikeee xD
    Hoe is het daar in het verre Afrika??? hoorde van je mams dat je iig goed was aangekomen:) ga morgen met dewi naar bios en daarna even wat drinken dus die houden wij gewoon lekker bezig ;) is het daar nog een beetje leuk of zit je al in een hutje in de middle of nowhere tussen de zebra's krokodillen slangen en andere leuk diertjes :P

    Liefs je leuke buurmeisje ;) :P

  • 19 November 2010 - 19:57

    Mirjam:

    he neef alles goed daar?
    ben erg benieuwd naar je eerste reisverslag uit gambia.groetjes en een dikke kus van rob mirjam huib en sanne x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

eerste reis

stage/vrijwillegers werk in gambia met stichting June

Recente Reisverslagen:

29 Januari 2011

10e weekverslag

19 Januari 2011

9e weekverslag

12 Januari 2011

8e weekverslag

05 Januari 2011

7e week verslag

29 December 2010

6e reisverslag
mike

ikkah :D

Actief sinds 20 Okt. 2010
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 9200

Voorgaande reizen:

17 November 2010 - 26 Januari 2011

eerste reis

Landen bezocht: